עכשיו באתר

‘בשמחה תמיד’ – אוגדן מהודר של אלבום, דיסק, ומארז בולים לכבוד רבי נחמן

100.00

אוגדן מהודר

אלבום מעוצב בעברית ובאנגלית: מאמר מתורתו של רבי נחמן מברסלב לכל חודש מחודשי השנה מאת עופר גיסין

דיסק “בשמחה תמיד”: הפקה מקורית של שירי ברסלב בביצוע: שולי רנד, אהרון רזאל, יוסף קרדונר, ישראל דגן, עדי רן, אברהם אבוטבול ז”ל ועוד.

גליון בולים: גליון בולים מפואר בשווי 14.8 ש”ח שהופק ע”י השירות הבולאי לכבוד רבי נחמן מברסלב.

 

המחיר כולל משלוח בעלות של 30 שקל

המחיר כולל משלוח בדואר

קטגוריה:

תיאור

ביום ח”י בתשרי תשע”א, חוה”מ סוכות (26.9.10) צוינו מאתיים שנה לפטירתו של הרבי נחמן מברסלב.
השרות הבולאי בדואר ישראל, בשיתוף חברת ‘סיהרא’ של עופר גיסין, הפיק לכבוד האירוע מארז מיוחד ומהודר הכולל ספר ודיסק, בתוספת גליון הבולים המיוחד שיצא לכבוד רבי נחמן.
המארז מתאים ללימוד והאזנה בכל בית וכמתנה לחגים ולכל עת.

 

הבול:
צוייר בידי הרב יצחק בזאנסון, צייר מחונן ומרבניה של חסידות ברסלב, ובו מצויירת התקבצות החסידים בערב ראש השנה לתפילה ואמירת “התיקון הכללי” סמוך לציונו באומן. בגיליון הבולים ובשובל נכתב בכתב ידו של הרבי: “כל העולם כולו גשר צר מאד” ו-“והעיקר לא לפחד כלל”.

 

הספר:
“בשמחה תמיד” – מתורתו של הרבי סביב מעגל השנה. הספר המהודר בפורמט של אלבום צבעוני ומרהיב בעברית ובאנגלית ובו כל דף מוקדש לחודש אחד בשנה עם מסר פנימי מתורתו של הרבי. המסרים בעלי אופי אוניברסאלי אנושי שווה לכל נפש ובעל ערך לדתיים וחילוניים כאחד. הרעיונות המובאים בו שימושיים בכל עת גם כחומר למחשבה סביב חגי ישראל ומועדיו. את הספר כתב עופר גיסין, עורך הכרך רב המכר “רבי נחמן מברסלב” בהוצאת “עם הספר” של “ידיעות אחרונות”, העוסק כבר שנים בקשר שבין היהדות וחסידות ברסלב לעולם היצירה והאמנות בארץ.

 

הדיסק:
“בשמחה תמיד” – ניגוני שמחה ואמונה של חסידות ברסלב. 13 שירים שהולחנו ע”י הרבי ותלמידיו, בחלקם טקסטים הלקוחים מכתביו ואחרים הלקוחים מן המקורות. את השירים מבצעים מיטב האמנים: שולי רנד, עדי רן, אהרון רזאל, יוסף קרדונר, ישראל דגן ואברהם אבוטבול ז”ל.  כמו כן משתתפים הנגנים חיליק פרנק, גדי פוגטש ונחמן הלביץ. את הדיסק הפיק איציק ליכטנפלד (איצ), המפיק והמנהל של להקת “משינה” ולהקות אחרות.

הירשמו לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר במייל

אנחנו לא שולחים ספאם! (רק עדכון שבועי על תוכן חדש באתר)